یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
سیدحسن نصرالله

حوزه/ در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان آمده است: سید حسن نصرالله قلوب آحاد امت اسلام را مالامال از اندوه و حسرت نمود. این سلاله پاک نبی مکرم اسلام(صلی الله علیه وآله وسلم) بیش از ۳۰ سال به عنوان رهبر و فرمانده ای مدبّر در حزب الله لبنان و جبهه مقاومت، عمر شریف خود را در راه اتحاد و اعتلای امت واحده اسلامی خصوصا در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبنان صرف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان و آرش لهونی، استاندار با صدور پیام مشترکی شهادت سیدحسن نصرالله به دست ارتش تروریستی اسرائیل را محکوم کردند.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خبر شهادت عالم و مجاهد نستوه، امید و افتخار همه مظلومان عالم؛ سیدحسن نصرالله قلوب آحاد امت اسلام را مالامال از اندوه و حسرت نمود.

این سلاله پاک نبی مکرم اسلام(صلی الله علیه وآله وسلم) بیش از ۳۰ سال به عنوان رهبر و فرمانده ای مدبّر در حزب الله لبنان و جبهه مقاومت، عمر شریف خود را در راه اتحاد و اعتلای امت واحده اسلامی خصوصا در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبنان صرف نمود و در طول دوران رهبری حزب الله به عنوان یکی از مهم ترین ارکان جبهه مقاومت، بارها ذلت شکست را بر چهره کریه صهیونیسم بین الملل و رژیم منحوس اسرائیل هویدا کرد.

اکنون پس از گذشت حدود یک سال از عملیات غرورآمیز طوفان الاقصی توسط رزمندگان حماس و تحمیل شکستی راهبردی بر رژیم نامشروع صهیونیستی، دنیای استکبار تمام امکانات خود را برای بمباران فلسطین و غزه مظلوم بکار گرفته و پس از حمایت جانانه حزب الله از مردمان رنج کشیده فلسطین، اینبار با فرمان نخست وزیر اسرائیل و از خاک آمریکای جنایتکار فرمان ترور سیدحسن نصرالله صادر و با بمباران سنگین مناطق مسکونی ضاحیه بیروت، این بزرگمرد پرافتخار جبهه مقاومت را به شهادت می رساند.

در همین راستا ضمن محکوم نمودن این ترور ناجوانمردانه که از سوی هر دو رژیم تروریستی آمریکا و اسرائیل طراحی و اجرا شده است؛ شهادت این رهبر پرافتخار جهان اسلام را به محضر مقام عظمای ولایت و رهبری، ملت های آزادیخواه جهان و خصوصا یاران آن شهید سعید در جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض نموده و یقین بر آن داریم که خون این شهید سعید، زمینه ساز آزادی قدس شریف خواهد شد. ان شاء الله.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha